Pages



Jam 9.00malam..aku masih mengadap laptop..tak tau nak online apa..on YM pun takde seorang yang online..so layan forum dengan game TC jela setelah siang hari membantu mak di dapur memasak juadah untuk hari raya..seperti kebiasaannya bertalu2 sms raya dari sahabat2 aku..memandangkan siang tadi tak sempat nak sentuh sangat hp, so sms raya dari rakan2 yang aku terima lebih dari 20sms..satu persatu aku reply dengan sms raya juga..terasa sungguh keseronokan nak menyambut raya walaupun hanya sms sebagai ucapan..kalau dulu kad raya tak putus2 ku terima, tapi zaman serba canggih ni sms sebagai pengganti..lebih cepat dan menjimatkan masa..cuma pada aku menerima kad raya dari sahabat2 adalah lebih bermakna kerana boleh disimpan sebagai kenangan berbanding sms yang akan aku delete selepas raya (hehe jangan marah ye kengkawan)

pada sesiapa yang tak dapat sms raya tu..minta maaf la ye..xde no la..ekeke

4 comments:

HuluBalang said...

Salam AidilFitri Pai :)

HB tak buang semua sms Raya, HB salin balik ke blog HB :) sebagai penghargaan kepada pengirim.

*Terima Kasih juga sms Birthday :)

Biskut Julies said...

chekkkkk.....i tak dpt pung sms raya???? huhuhuhu....:) selamat hari raya panda.....maaf zahir batin...ALOHA

pandapenyek said...

HB

ko mmg prihatin terhadap sms2 raya..xmcm aku..hehe

pandapenyek said...

prennn

aku sms pada mana2 yg sempat..so aku xsempat la nk smsm raya padamu..hehe..lama menghilang? ke aku yg jarang online? hehe

LinkWithin