Pages



Bila kawan-kawan saya tengok gamba saya, mereka semua kata saya dah tembam
Mula-mula tak ambil kisah sangat bile seorang dua mengatakan saya dah tembam
Tapi bile mereka buzz kat ym semata2 nak bagitau saya dah tembam, so maknanya saya memang tembam

Timbang berat badan..erm ok la..naik 2 kg
Badan tak bape naik tapi pipi pulak yang naik...hikssss
Mungkin hati gumbira sebab tak payah fikir perkara-perkara yang menyemakkan kepala
Makan pun berselera aje tapi tetap dengan tapau nasi separuh


Semoga berkekalan tembam saya ni sebab kalau jumpe kawan-kawan
Asyik la dengan pertanyaan "bila nak gemuk ni"

3 comments:

HuluBalang said...

Alhamdulillah, baguslah kalau sudah bertambah berat badan di tambah pula dgn hati yg ceria.Bolehlah berbaju kebaya merah kelak :)

pandapenyek said...

tq tq
kebaya merah dah selalu pakai dah..pakai kebaya putih pulak..suci dan murni ;-)

ade blog org tu bersawang dah ;p

pandapenyek said...

tq tq
kebaya merah dah selalu pakai dah..pakai kebaya putih pulak..suci dan murni ;-)

ade blog org tu bersawang dah ;p

LinkWithin