Pages

Hari ini aku nak bercerita mengenai teh susu..aku suka minum teh susu..cuma lately ni aku rasa badan aku tak boleh menerima teh susu expecially minum masa breakfast..sebab lepas sejam aku minum, badan aku rasa lemah, menggigil dan rasa macam nak muntah pun ada..start bulan lepas aku mengalami tanda2 seperti aku nyatakan tu

Mula2 ingatkan mungkin perut aku kosong sebab tu jadi macam tu..tapi hari ni aku breakfast bihun goreng dengan teh susu, tetap juga badan aku rasa lemah je, menggigil macam orang ketakutan, seram sejuk pun ada dan macam nak muntah..bila dah jadi macam ni, at the same time selera makan aku pun terus hilang..akan bawa sampai ke petang..kenapa jadi macam ni? sebab muak ke?

So lepas ni aku hanya akan minum teh susu lepas lunch hour je la. Aku tak suka kopi atau nescafe..nak tak nak layan milo je la bila nak breakfast tu..masa menulis entry ni pun, jari jemari aku masih lagi menggigil dan rasa lemah je...ermmmm

0 comments:

LinkWithin