Pages

Hari ni dah masuk 4 hari adik aku tak balik rumah..kami sekeluarga dah mula risau kalau apa2 jadi pada dia..tadi pun dah buat police report..kalau ada apa masalah, bagitau la kat kami ni..jangan lah buat kami risau..setiap saat aku tengok mak aku menangis je mengenangkan adik aku..sedih pulak tgk keadaan mak..paling kesian tengok mak bile malam je, asal dengar bunyi enjin motor, mak akan turun tengok samada adik balik atau tak..cuma malam ni mak nampak lebih tabah..kadang2 bila aku cuba menahan diri untuk tak menangis, terlepas juga airmata ni.

Dugaan untuk kami sekeluarga. Kami redha. Esok akan berusaha untuk cari adik lagi. Mudah-mudahan semuanya dipermudahkan oleh Allah s.w.t.


Ni latest picture dia. Gambar ni pun aku ambil kat myspace dia. So far ni yang paling clear la..harapnya adik berada dalam keadaan yang selamat...amin

0 comments:

LinkWithin