Pages

Bos aku baru balik dari India setelah 2 minggu disana..selalunya sebulan dia kat sana..lagi lama dia kat sana lagi aman idop aku..hehehe yela kan sapa tak nak kalau datang keje bos takde..takde rasa tertekan sangat..so tadi dia bagi aku kotak ni..katanya manisan..dalam kepala otak aku bentuk manisan dah tentu yang bulat2 tu..ala macam dalam cite tamil/hindi tu..ekekeke tu dia pengaruh tv sungguh

so bile buka kotak tu dah macam rupa kek pun ada..dah macam rupa kuih pun ye..so ni la dia


mula2 masa nak masuk dlm mulut, ragu2 gak la aku..yela nama pun manisan kot la manis sangat2 ke..then bile dah masuk mulut...sedap juga rasanya..rasa susu pun ada..takdela manis sangat..yang hijau tu tak tau daun apa..macam rasa pedas2 sikit..tapi bile makan byk sangat rasa muak..sbb rasa susu kan..tp ok la..rasanya mmg sedap tak seperti yang aku pikir sebelum ni


slurppppp...aku kenyang sampai malam..hihi


0 comments:

LinkWithin