Pages

sejak kaki aku sakit ni, dah macam-macam kaedah la aku buat untuk kurangkan sakit. vitamin la gamat la semua aku dah telan sampai kadang2 badan aku rasa tak boleh nak terima apa2 ubat dah..huhu..then bulan lepas aku pergi satu klinik ni..nama klink tu klinik dinamik terletak sebelah taman perumahan aku..so check punya check doktor ni punya la banyak soal (dh mcm polis pun ada..hehe)..tanya dulu aku buat apa sampai kaki jadi mcm ni..kenapa bersukan tak ikut tertib kunun2 aku tak panaskan badan dulu la apa la..kenapa main hoki tak hati2 la..lerrrrrr apa kes plak doktor ni..pong pang pong pang 10 min dia bebel dan yang paling buat aku nak tarik muka ngan dia sbb boleh dia kata aku ni aktif sangat tak elok untuk anak dara..benda dh lepas la doktor oiii..aku datang nak wat check up kaki dia plak bantai bebel kat aku..then dia bagi aku satu vitamin dengan satu pil (actually aku ada masalah untuk telan pil la..selalu telan ubat air je..hehe)..still sakit juga kaki aku...minggu lepas sebelum bertolak ke JB aku pergi lagi ke klinik tu sbb nak bagitau la konon kaki aku masih takde pape perkembangan..doktor tu minta aku minum air 100 plus byk2..kalau boleh satu bulan satu kontena aku kene minum..buat lawak pulak dh doktor ni...hangin je aku



so now dekat 2 minggu aku telan je 100 plus ni hari2..sedap la plak sampaikan aku rasa air ni dh jadi air yg penting selain air kosong..dan doktor juga suruh aku berbasikal hari2 lepas waktu bekerja sebab bagus untuk kaki..mana la aku nak berbasikal area umah aku..dah tentu2 aku kene kejar dgn anjing gile nanti..so far kaki aku dah kurang sakit la cuma kdg2 waktu hujan terasa ngilu je kat tulang2 lutut...huhu

apepun tunggu je la 2 3 bulan ni mcm mana..harap2 kurangla kekerapan sakit kaki ku ini

2 comments:

Hot Mummy said...

panda, kalo 100 plus yg ade flavor oyen (oren) tu pun sedap gaks.

pandapenyek said...

oh ada oren plak ke?sy ingat yg tu je..nnt sy cari perisa oyen plak..hihi

LinkWithin