Pages

Memandangkan minggu ni boss aku pun takde..maknanya ini lah masa kami..kenapa kami? sebab bekerja dengan hati yang senang, takde pressure sana sini, bila2 lapar pergi je cafe..dan yang bestnya boleh balik awal...lalalala betapa nikmatnya masa2 sepanjang minggu ni

Dari pagi sampai sekarang, rasanya kerja yang aku buat cuma satu je tu pun dah aku bereskan pagi tadi..so aku pun search la macam-macam sampai la aku stick to one topic only..apa lagi..kerja kosong la..hahaha fuhhh semangat la konon nak cari peluang2 kerja mana tau ada yang best ke..isi form sana sini sekali satu je aku terlupa...benda yang sangat penting...RESUME

Dah malas nak tengok kerja kosong, aku search plak macam mana nak buat masker sendiri..sekali sekala manjakan kulit muka anda dengan bermasker (kalau ikut kan aku jarang la pakai masker kat muka..tak rajin tapi rasanya kene juga la ni sebab kulit muka dah tak berapa cantik..ngeee)



Pupur Mentimun
Boleh gunakan pupur ini untuk menyegarkan wajah. Jika diamalkan, kedutan pada wajah akan berkurangan.
Bahan:
1 biji timun (kecil)
1 atau 2 sudu susu tepung
1 sudu madu
sedikit ais
Potong timun dan dikisar halus. Tambahkan susu, madu dan ais. Kisar hingga halus, kemudian dioles pada wajah dan leher. Biarkan selama 15 minit, barulah bersihkan dengan air suam dan diikuti dengan air biasa.

click here for more info

0 comments:

LinkWithin