Pages

Maka berakhirlah satu sem aku untuk PJJ ni..sangat stress dengan keje lagi study lg..mmg kene kuat semangat..kadang2 balik rumah dah penat, nak study pun xde mood..bak kata membe aku hormon study belum sebati lagi kat dalam diri aku..wakaka..sabar je la..masa last paper tu sembang la dengan senior2 aku yg dah sem 7 dengan 8..mcm2 dorang cite..mula2 1st sem tu ramai dan makin lama tinggal berapa kerat je..ade tu yg dari bujang sampai kawen sampai dah beranak semua..ade yang meninggal pun ada..mcm2 dorang cerita..yg bestnya dorg dah sampai penghujung sedangkan aku baru nak bermula..satu pesan kakak2 senior, semangat kene kuat sbb kita bekerja sambil belajar..semoga aku kuat semangat..apa pun lega dah satu semester dah abis..hehe

4 comments:

HuluBalang said...

Hehe, lega ek :)
Belajar nie mmg tak akan habis sampai bila bila pun.Maka carilah ilmu hingga ke akhir hayat.

Biskut Julies said...

letih ke??? hahaha.....relax la muda lagi nih...caiyok!

pandapenyek said...

baik prof HB
akan ku ingat kata2 mu itew..hehe

pandapenyek said...

prennn..mmg muda lagi..tp mau bengkok pinggang ni kdg2...muahahhaa

LinkWithin