Pages

Alhamdulillah..test midsem dah pun habis..apa perasaan aku? dah tentu lah lega..selesai sudah pertengahan jalan untuk sem pertama aku ni..so inilah pengalaman pertama aku menjawab soalan test setelah sekian lama..6hb ni ada perjumpaan kali kedua dengan lecturer kat UPM..so perjumpaan tu untuk cover topik final exam nanti..final exam? seram la pulak memikirkannya..apapun aku cuba bat yang terbaik..lebih baik dari aku jawab soalan midsem..harapnya semua berjalan lancar..kawan2 satu kelas pun dah semakin serasi..aku happy dengan keadaan sekarang walaupun kerja makin tensen..aku xmo pikir benda2 yg buat aku tensen..kalau tak akan buat aku lebih tertekan..so aku ambil jalan lebih relax

2 comments:

HuluBalang said...

Lega kan bila exam da selesai :)
Semoga dapat keputusan yang cemerlang.

pandapenyek said...

lega sgt2..thanks HB :)

LinkWithin