Pages

Kaki kiri aku sakit lagi...uwaaaaaaaaaaaa
setelah lama tak sakit, bangun pagi tadi aku rasa macam kebas2 kaki kiri, nak berdiri pun tak boleh, tapi aku kene datang juga keje sbb ade isu yang patut aku selesaikan hari ni juga..kalau tak sure aku dah mc harini..nak jumpa ke tak ye doktor tu..ermmm mesti dia tanya aku ikut tak apa yang dia sarankan..masalahnya aku dah lupa apa yang dia cakap aku kene buat dan apa yang patut aku tak buat..yang pasti memang aku kerap juga minum air berais ni..huhuhu

malam ni kalau tak ok juga lagi kaki aku ni..esok aku mc arr...kebetulan bos aku takde..oustation seminggu..hehehe..adoi adoi adoi kaki aku sakit balik....makkkkkkkk (macam budak2 panggil mak)

pada yang tak tau lagi kenapa kaki kiri aku sakit, sebab dulu masa sekolah aku sangat aktif bersukan (merentas desa, 100m, 200m, lompat jauh, hoki, bola tampar)..dan maybe kaki ni sakit sbb penah kene rembat dengan kayu hoki dulu kot..so paham2 jela kan..dan aku juga penah jatuh moto yang takde sapa pun tau walaupun mak ngan ayah aku...huhuhu (takut nak bgtau sebenarnya)





1 comments:

HuluBalang said...

Sungguh aktif hang zaman sekolah ek :)

Semoga kaki hang itu menemui penawarnya agar kehidupan hang lebih selesa.

LinkWithin