Pages

13 Jun 2009 - Tarikh persandingan ex bf aku..dengan sapa pun dia berkahwin, walau apa pun jua yang dia lakukan, aku doakan la semoga dia bahagia hendaknya walaupun hakikatnya aku tau yang dia tak bahagia dengan keadaan sekarang..nak menyesal pun tak guna..benda dah lepas dah tak boleh nk putar balik..walau mcm mana aku usaha sekalipun hubungan aku dengan dia, kalau jodoh takde, memang tak kemana

Aku terima hakikat tu dengan lapang dada walaupun satu tika dulu aku tersangat geram la dengan layanan dia pada aku, dengan keputusan dia memutuskan hubungan kami semata2 mengikut kehendak org tua dia la kononnya, ah malas la nak pikir buat sakit hati aku je..3 tahun bukan satu masa yang singkat pada aku..walaupun dia mengatakan seribu kali dia tak bahagia dengan apa yang akan berlaku sekarang, aku nasihatkan juga dia banyak bersabar dan terus berdoa agar semua berjalan lancar

Bile orang bertanya, aku nak datang ke kenduri dia? Mestilah aku datang sebab dijemput..takde sebab aku tak datang sebab dia adalah masa lalu aku..tak kose aku nak marah2 sebab benda tu pun dah lama jadi..


Selamat bakal menjadi pengantin baru...



0 comments:

LinkWithin