Pages

Adalah sangat membuatkan aku teruja bile bersusah payah menyiapkan report seperti yang dikehendaki, dan kemudian boss aku memuji hasil kerja aku dan paling membuatkan aku teruja bile dia mengatakan hanya aku sahaja yang dapat membuat dengan hasil yang terbaik dengan masa yang terpantas..hehehe mcm nak lari pecut je kaedahnya

Apapun memang tak dinafikan, sangat susah kerja yang diberikan pada aku, hampir 4 jam aku menatap laptop ni, kalau boleh tembus skrin ni dah tembus dah..belum lagi kene go tru 1 by 1..dan dengan hasil yang memuaskan ini, boss aku telah pun menghantar email dengan memberikan 2 lagi report yang perlu aku siapkan...ekkkkk? aiyakkk

Nak share dgn seseorang, dia bz plak harini..takpela..xmo kacau dia..kang tak terbuat plak keje dia nnt..hehehe

harap2 dapat la bonus hujung tahun ni..peace


nak siapkan report jap..daaaaaa

0 comments:

LinkWithin