Pages



lepas raya ni nafsu makan aku membuak-buak la..pagi aku makan nasi goreng/mee goreng/bihun goreng...lunch aku makan nasi campur..petang tu pun aku makan lagi kuih muih dengan air milo

pagi ni kul 10 pagi aku dah makan nasi goreng..lepas tu beli la sandwich untuk petang..letak atas meja..1030 tu aku pandang sandwich macam melambai2 kat aku plak minta ditelan..so aku makan la satu..bancuh air milo sekali..dah abis makan, kenapa perut aku masih berbunyi2 macam kelaparan ni? dengan senang hati aku habiskan la semua sandwich yang kononnya untuk petang, tak sampai tengahari dah abis telan

perut aku masih berbunyi2 lagi sampai sekarang..ermmm nampak gaya kene pegi beli nasi campur juga ni..hari2 mcm ni gemuk aku..ingat nak sampai target 52kg je..semalam timbang 48kg..aik makan punya banyak naik 2 kilo je ke..huhu

kejap lagi nak p lunch...nyum nyum nyum

0 comments:

LinkWithin