Pages

Dah seminggu kat tempat baru, so dalam seminggu baru semalam aku betul2 buat keje..sebelum2 ni adalah hari2 yg membosankan je sebab tak byk keje lagi dia bagi kat aku..tp xpela..aku isi masa yg membosankan dengan berchatting..hehehe..bos pun baru semalam aku jumpa dia

kerja : tak boleh nak komen lagi sebab belum dpt buat kerja secara menyeluruh
kawan2 : ok, kat opis tu 3 orang je..aku, sorang pompuan india bahagian HR & Finance dan sorang melayu (akak ni bahagian account)..sangat2 ok, bagi kerjasama dengan aku, ajar aku sampai aku faham..yang tak ok nya dorang selalu tinggalkan aku sorang2 kat opis sbb pi makan walaupun dorg ckp dorg akan kunci pintu sbb kesian aku sorg2..seram woooo..dah la sunyi sepi je..staf dia ramai tp yg ramai tu adalah consultant dan mmg keje xkn dok kat opis..yg dok kt opis ktorg bertiga je..bos pun jarang2 ade (ini yg aku suka sgt..hikhik)
makan : ok, sedap walaupun pada aku mahal la juga dengan hanya nasi berlauk je tp xpela janji aku kenyang..aku amik masa sekejap je tiap kali lunch hour sbb selalu makan sorg2..lepas mkn terus balik opis
lokasi : agak jauh sikit la tp xpela sbb itu opis sementara sebelum aku akan pindah ke opis satu lagi..yg tu dekat sikit dgn umah


bersambung.......


0 comments:

LinkWithin