Pages



Slam Dunk

Isnin - Jumaat
6.00pm - 6.30pm
Ulangan
Sabtu - 7.30pm - 10.00pm
Ahad - 1.00pm - 3.30pm / 5.30pm - 8.00pm





Anime feveret aku..carta teratas diikuti initial D..aku memang sangat2 enjoy layan anime ni..dan watak feveret aku..jeng jeng jeng hanamichi (si rambut merah) sebab semangat dia memang tinggi dan salah satu sebab semangat dia tinggi ialah dia memang nak kalah kan kaede, satu team tapi tak serasi sebab bagi dia kaede adalah saingan paling besar untuk dia femes dan menjadi jenius bola keranjang..aku suka main bola keranjang tapi tak pernah ade peluang nak main sbb xramai kawan2 aku minat sukan ni dan lagi satu agak susah nak cari port nak main bola keranjang expecially utk gurl..selalu lelaki je yg main dan kaum cina...sebab tu aku suka layan anime ni..meluahkan rasa minat melalui anime...hehehe


Initial D




Lepas balik keje je, kalau takde benda nak buat aku suka layan cite ni..nasib ade kawan yg memahami minat aku..so dia burn kan dlm cd utk aku layan asal ade masa terluang..jimat kos sikit..nak beli yg ori mahal..hehe..memang hilang segala pening2 keje aku..hehe..layan drift pulak la..memang superb..tp kete aku memang tak boleh drift la..tak seswaiiiiii

0 comments:

LinkWithin