Pages

Pagi tadi try call mak aku tapi manjang tak jawab..bz sungguh mak aku ni..huhu..then call plak ayah aku..nasib berjawab..aku rindu lah pada mereka



Jumpa mereka sekali sekala buat aku jadi tambah rindulah pada mereka..Tapi depan2 dorang takdelah aku tunjuk aku rindu..ekeke nanti mak aku kata aku dah besar2 pun nak dok bawak ketiak dia lagi..ekkk kakak memang anak mak pun..lusa mak balik kajang..dah memang seminggu sekali kedua orangtua aku balik kajang sebab nak balik selalu tak larat sbb jauh..pengorbanan kedua orangtua aku semata2 mencari rezeki yang halal

Patutnya parents la tunggu anak balik umah...ni terbalik pulak..apapun alasannya mak pernah ckp yang dia bersyukur sbb anak2nya pandai jaga diri dan dia sentiasa berharap anak2nya tak berperangai mcm anak terbiar je walaupun selalu kene tinggal..sob sob


pagi ni aku sayu mengingatkan mereka


3 comments:

Unknown said...

errrr...ingatkan dok serumah dgn mak bapak....

pandapenyek said...

dulu mmgla..pas keje kat sepang dorang dok kat sana

Hot Mummy said...

parents keje kat mane panda? sepang kan dekat jer?

LinkWithin