Pages


Semalam aku pegi dengan mak aku ke UTM Johor untuk konvo adik perempuan aku..so aku drive la memandangkan ayah aku tak dapat cuti nak jenguk anak dia konvo (sian ayah aku beria2 nak tengok anak dia konvo, nasib mak aku bagi semangat kat ayah aku)..ni 1st time aku drive sorang2 ke Johor (pada aku sangat jauh dan memenatkan occay)

Gerak dari kajang pukul 5.40pagi (dah bagitau mak aku pagi sangat tapi mak aku sangat excited mengalahkan adik aku plak yg nk konvo..hehe tapi adik aku dah gerak sehari awal dari kami)..Sepanjang perjalanan, berhenti dekat pagoh untuk b/fast dan berhenti kat JB untuk salin baju sbb rimas nak pakai cun2 drive 5 jam tu


suasana bawah khemah yang agak panas



ibubapa yg tak sabar2 nak tengok anak mereka naik pentas


adik orang yang ke 7 naik pentas..tgh berbaris kat tepi tunggu turn



tamat pada pukul 5.30 petang..walaupun hujan tapi penat mengatasi segala..fikir nak balik kl cepat redah juga hujan..masa nak balik ni la tak sangka kaki kanan pulak yang sakit tiba-tiba (mcm biasalah sakit tu dh dtg balik)..perjalanan 4 jam jadi 5 jam setengah sebab selepas berhenti kat hentian ayer keroh, sepanjang ada hentian tu kami berhenti sebab kaki dah tak rasa pedal..mak dah risau so dia suruh rehat 15 minit dekat setiap perhentian...dalam hati aku ni dah gabra semacam sbb takut xsempat sampai umah tp mak suruh banyak2 berdoa semoga dipermudahkan semua

dan alhamdulillah jam 11 malam sampai jua kami di rumah..syukur semua selamat
dan tak sangka aku boleh drive sejauh tu..hehehe peace


nak sambung rehat...daaaaaaaaaa


8 comments:

m4l4y3irl said...

Tahniah adik panda yg dah grad tu.

pandapenyek said...

maceh ye kak bg pihak dia

HuluBalang said...

Sampaikan ucapan Tahniah HB kepada adik Pai :)
Tahniah juga utk Pai kerana berjaya dalam pemanduan jaraj jauh...mcm PJJ la :)

*Kimsalam kat adik Pai ek..hehe

Hot Mummy said...

congrats to adik panda. macam twins lak panda ngan adik eks...seiras.

pandapenyek said...

thanks HB
berjaya juga aku..wakaka
mcm xcay je kan

pandapenyek said...

kak ruzz..kami mmg selalu dikatakan kembar padahal jarak umur 2 tahun..hihi

Unknown said...

tgk muka memang cam kembar...tapi kakak tinggi sikit....kalau tinggi sama..memang kembar..heheheeh

pandapenyek said...

tinggi kami sama..kebetulan masa tu sy pakai kasut tinggi sikit je..ekekeke
tu nampak tinggi dari dia

LinkWithin