Pages

aku adalah salah seorang dari berjuta2 pengguna prepaid maxis..hehe tak mampu nak pakai line (sebenornya xmo pakai pun walaupun ade line company)..dan semua pengguna prepaid maxis sedia maklum akan mesej2 yang tah pape yg hotlink hantar

hari ni saja aku dapat 10 mesej sampah dari hotlink..adeihhh bikin aku sakit jiwa sajork..selama ni pun memang dapat juga mesej2 sampah ni cuma hari ni entah kenapa aku cukup marah sampai rasa nak baling je hp aku..maybe disebabkan kaki kiri aku ni sakit (esok2 sure belah kanan plak yg sakit..huhu) so emosi tak berapa nak stabil

macam mana aku tak nak maxis hantar mesej2 sampah ni? tolong jangan bagi cadangan untuk aku tukar no sbb dah banyak kali aku tukar sampai kawan2 lama aku pun ade yg dah lost contact..nasib ade frenster utk aku jumpe kawan2 lama aku..nak ignore pun xbleh sbb bile ade mesej baru je aku akan tgk sekali mesej2 sampah ni..yela dah satu inbox kan mesti akan nampak punya..kene call maxis ke? aishhh serabut ar

tido lagi best...daaaaaaaaaaaa

2 comments:

HuluBalang said...

Masuk saja dalam tong sampah segala sms itu...hehehe

HuluBalang said...

Masuk saja dalam tong sampah segala sms itu...hehehe

LinkWithin