Pages

korang boring tak masuk blog aku? kadang-kadang aku boring la masuk blog sendiri..wakaka sebab menulis sekali sekala je..actually bukan la xde cerita nak letak kat blog ni cuma susah nak jumpe masa yang sesuai untuk aku bercerita..ada saja halangan tiap kali nk menulis..so dari aku menulis perkara-perkara yang merepek lebih baik tak menulis langsung dan dalam masa yang sama blog aku ni kadang2 mcm antara wujud atau tak je..atau dalam erti kata lain orang akan melihat yang aku ni pemalas nak menulis..muehehehe

dan aku rasa entry yang ni pun salah satu entry yang merepek-repek juga la kot..takpe la dah memang lumrahnya aku suka merepek-repek tah pape je..kaki aku dah start sakit balik..nak jalan pun dah macam orang tempang je..kesan aku main sukan dulu..baru terasa kesannya sejak kebelakangan ni..tu tandanya nak suruh aku kurangkan berjalan la tu..ngeeee

1 comments:

HuluBalang said...

Sukan apa yg hang main? sukan lari dlm guni ke? hehe

*HB suka baca blong hang:)

LinkWithin